Klacht: schoenen van 350 euro die niet aan mijn verwachting voldoen

op 05 maart 2012 over Aldino Moda in de categorie Kledingwinkels

Ik heb hier nog geen jaar geleden schoenen gekocht van het merk joghost, de schoenen zijn aan de bovenzijde en zij kant voorzien van geite leer echter deze haartjes vallen er nu uit en heb dus nu hele mooie gava schoenen met lelijke plekken ter groote van een euro munt op mijn schoenen aan allebij de kanten aan de buiten zijde en de bovenkant, ik heb ze een mail gestuurd en ik heb ze meteen bij de eerste mail verteld dat er geen bon van aanwezig meer was, ik heb precies de dag van aankoop en de verkoper beschreven want we hadden gezellig nog een praatje gemaakt want ik koop niet elke dag zulke dure schoenen, en op mijn mails wordt geen bevredigend antwoord gegeven door hun ik heb de fabrikant een mail gestuurd en de verwees mij door na de winkel en ze konden zeker wat voor mij betekenen immers een tevreden klant was voor hun wel belangrijk,
Ik hoop dat aldino moda dit leest want ik laat het niet hierbij ik ga zeker proberen mijn recht te halen, ik wacht nu enkele dagen en dan zal ik mijn rechtsbijstand verzekering inschakelen,en verder kijken wat ik kan doen

Dat ik fatsoenlijk te woord wordt gestaan en een bevredigend antwoord krijg het is toch te zot voor woorden dat je schoenen na 8 maanden gebreken gaan vertonen, de schoenen lopen heerlijk alleen ze zien er niet meer mooi uit, met de kale plekken zoals eerder bescheven. Of andere schoenen of een tegemoetkoming een tegoedbon bijvoorbeeld om de leed te verzachten, immers de schoenen zijn niet volgens verwachting en hoe ik tot nu te woord ben gestaan valt bij mij niet goed.
Als er een probleem is probeer het dan op te lossen en niet.af te schepen van geen bonnetje u kunt niet ruilen, de dag die ik aan hun gemaild heb en het praatje met de verkoper heb gemaakt is zeker bij hun bekend immers ze verkopen niet elke dag zulke schoenen zoals de verkoper mij vertelde het waren en liefhebbers schoenen, nou dat ben ik niet meer van hun totdat zij het oplossen

Alle klachten die gemeld zijn door jack1234