Klacht: Mevr van dalen

op 26 maart 2020 over Aldi in de categorie Supermarkten

Corona beleid

Vandaag ben ik in holten bij uw winkel geweest. Het valt mij op dat er geen duidelijk beleid is over afstand houden en hygiene. Mensen komen en gaan door dezelfde deur. Ik botste ternauwernood tegen een binnenkomende dame op, ik zei er iets van en de mevrouw reageerde er nogal lacoliek op. Dat zou met een duidelijke scheidslijn aangegeven kunnen worden. In de winkel zelf waren er ook meerdere bijna botsingen. De route door de winkel zou beter aangeven kunnen worden. Maak er eenrichtings verkeer van. Ook goed voor de verkoop, men wordt overal langs geleid.
Zoals de situatie nu is verliest u een klant. Ik ben 70 dus hoor bij de risico groep.
Wel goed dat bij de ingang plastic handschoenen worden verschafd. Overgens waren de schoonmaak doekjes op.
Ik kom zelf uit een medisch beroep en weet maar al te goed hoe besmettingen verlopen. Let wel dat deze situatie nog lang zal duren. Dit is niet in een paar weken opgelost. Dus een goed beleid is van belang.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cmca van Dalen