Klacht: luizen op de broccoli

Desotronics op 20 mei 2019 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op het moment van het aansnijden van de broccoli kwam ik erachter dat er allerlij dode luizen en eitjes van de luizen op de broccoli zat. Deze klacht heb ik gemeld via de website van Aldi maar helaas is de costumer service level beneden niveau omdat er na een volle week nog geen reactie is gekomen. Geprobeerd foto’s toe te voegen aan hun file attachment systeem helaas was er een limiet van 2 MB wat ontzettend achterhaalt is.

Gewenste Oplossing:

Compensatie van de broccoli ,eventueel een andere vergoeding

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Aldi

Heeft op 09 februari 2021 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

ALDI is sinds september 2020 actief op Klacht.nl. De klacht die u hier hebt ingediend, is gedateerd of via een ander kanaal opgelost. Wij zullen deze klacht daarom afsluiten en als opgelost beschouwen. Mocht u nog vragen hebben of verder geholpen willen worden met uw klacht, neem dan contact op via [email protected].

Met vriendelijke groet,

ALDI Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door