Klacht: alcohol

op 04 januari 2014 over Jumbo in de categorie Supermarkten

ging winkelen op ridderhof ridderkerk,met dochters van 17 en 19 jaar oud,,we kregn dorst en gingen flesjes cola halen ,,zagen toen drank fles cany perzik staan wat alleen de jumbo verkoopt dus ik dacht meenemen,bij kassa aangekomen kreeg ik het niet mee ik ben 53 ,,maarmiijn dochter van 17 stond naast me{had ze nou buiten gestaan dan was het een ander verhaal}maar als je boodschappen
gaat doen neem je toch logisch je kinderen mee naar binnen,de cassiere zelf amper 17 bpaalde of ik het meekreeg want mss ging ik het wel weggeven aan me dochter,,en was ze eigelijk me dochter wel zou ik het buiten niet stiekum aan haar geven,,u snapt het wel het werd een hele rel,daar eind van het liedje hebik alle boodschappen laten staan,,en ga ik nooit meer naar de jumbo,,regels moeten nagekomen worden ,,ja als me dochter het alleen zou proberen daar is de wet voor,,of als een andere jongere het voor haar zou kopen,,maar niet een ouder iemand die gewoon drank haalt en per ongeluk haar dochter bij zich heft en dan zo behandeld worden door een cassiere nou hulde hoor jumbo ridderkerk

dat er een excuus komt

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jumbo

Heeft op 14 januari 2014 om 11:26 geantwoord

14-01-2014

Winkel heeft contact gehad met de consument.

Alle klachten die gemeld zijn door ri210360