Klacht: Alcohol

op 21 juni 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Gisteren de Lidl bezocht waarbij mijn zusje een fles wijn kocht, hierop moest zij haar id-kaart laten zien. Hartstikke prima, ze is namelijk net 18. Vervolgens moest ik die van mij laten zien werd op een nare toon gevraagd omdat ik hem nog niet in de handen had. Toen maakte ik al een opmerking terug (omdat de kassamedewerker niet bepaald vriendelijk was) dat ik niet meer onder de 25 ben en dan moet je je id-kaart klaar hebben. Bovendien ben ik hoogzwanger ik mag niet eens alcohol drinken. Het feit dat ze om me id-kaart vroeg is tot daar aan toe, het gaat mij om de manier waarop het gevraagd werd en er heel raar gereageerd werd omdat ik hem niet al klaar had.

Ik ben niet ontevreden maar het zou prettig zijn als de kassamedewerkers vriendelijker kunnen reageren. Ik werk zelf ook in een winkel, zoveel moeite is het niet om vriendelijke te doen tegen klanten. Je krijgt er een hoop energie voor terug.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 23 augustus 2016 om 15:28 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door melissiie