Mijn Klacht:
Ik kom dagelijks bij AH aan de Sint jobsweg te Rotterdam en één maal per week gaan wij naar de grote AH aan de Vierhavenstraat. De bevoorrading bij AH aan de Sint Jobsweg is zeer slecht, veel vakken leeg.gisteren waren er 5 van de 9 boodschappen op, zoals BIO citroenen, Diepvries tuinerwten ( groente vakken van de diepvriezer waren gewoon helemaal leeg) Spinazie diepvries, verse gember, toetjes vak was gewoon leeg, etc. ….. dit is al een te kleine AH voor de nieuwe woonwijk Lloydkwartier en er wordt nog veel bijgebouwd, dat we hopen op een andere grote supermarkt (veel reacties van buurtgenoten die er ook zo over denken), desnoods een ander merk. Ook zie je in dit filiaal nooit een manager aanwezig! Zeer slechte zaak. ?
Gewenste Oplossing:
De mooie grote AH op de Koperwiek in Capelle aan dan IJssel, maar dat is ruim een half uur met de auto en daar kom ik alleen met feestdagen als ik erg veel nodig heb.

