Mijn Klacht:
De nieuwe AH basic Pindakaas receptuur (per pot a 1,59 ) is totaal geen verbetering !!!! DE smaak is achteruitgegaan , de potten drijven van de olie,meng ze door elkaar , de volgende opening weer olie laag .
Gevolg is haast niet zonder morsen te smeren ,te eten en alles is glad en glibberig van het vet.
Gewenste Oplossing:
Geef gouw de oude kwaliteit weer terug !
Heerlijke smaak !
Kleef niet in de mond !
Is perfect smeerbaar !
Kon altijd vertellen dat ons gezin er dol op was !

