Mijn Klacht:
Ik was in de winkel met een vriendin aan het kijken wat ze wilde eten. Ze zag niks en we wilden weggaan. Ze wilde nog wel wat aan de kassiere vragen maar een medewerker stuurde ons eruit. Hij zei dat het geen speeltuin is. We maakten geen herrie, we renden niet door de winkel. Vind het een beetje vreemd dat je zomaar de winkel uitgestuurd wordt, terwijl we wat te eten wilden kopen. Dit was in Albert Heijn Alexandrium.
Gewenste Oplossing:
.

