Mijn Klacht:
Vandaag bij AH in de Kerklaan te Rijswijk voor € 39,90 boodschappen gedaan. Ik kreeg 3 voetbalplaatjes. Toen ik de kassière vroeg of het niet een vergissing was, bleek dat niet het geval. Uiteraard regels zijn regels, maar het gaat hier niet om een halszaak maar om een simpel voetbalplaatje waarvan AH geen schade van zal ondervinden. Dit is toch wel heel erg op de kleintjes letten en dan niet in het voordeel van de klant. De klant achter mij stond ook met opgetrokken wenkbrauwen dit kinderachtig gebeuren gade te slaan. En als de actie over een week voorbij is, liggen de overgebleven voetbalplaatjes na de kassa’s bij stapels om mee te nemen.
Gewenste Oplossing:
Er is voor mij niet veel nodig om tevreden te zijn. Ik kan alleen niet tegen kinderachtig gedrag, temeer daar ik tot nu toe vrijwel altijd gewoon zegels of plaatjes of wat dan ook krijg, zelfs als ik hiervoor net een euro tekort kom. Gelukkig zijn de meeste medewerkers niet zo kinderachtig!

