Mijn Klacht:
n uitstekend product maar ,niet geschikt voor broodbeleg,de viscositeit van de dadelstroop is zodanig dat het van het brood afdruipt. hetgeen
een grote (kliederij) wordt.
aanbeveling zou zijn het product te verdikken net als U normale stroop.
Zal het product niet meer kopen, zolang er geen verdikking optreed.
mvg
Gewenste Oplossing:
product verdikken

