Mijn Klacht:
Sinds de laatste maanden is het zachtvoer voor katten van AH verandert, eerder zag het er ook rijker uit en lusten mijn katten het graag, maar nu ziet het eruit als kots en soeperig. Het ziet er ook niet meer voedingsrijk uit.
Mijn katten eten het gewoon niet meer dus ga ik over op een ander merk wat jammer is omdat mijn budget niet zo ruim is. Slechte zaak vind ik dit.
Gewenste Oplossing:
Ik heb 2 aangebroken pakken die ik dus kan weggooien. Graag mijn geld terug om een ander merk te kopen.

