Mijn Klacht:
Doordat de koffiebonen van perla te vet (glad) zijn, maalt de koffieautomaat te weinig bonen voor een kopje koffie.
Gewenste Oplossing:
Sinds kort zitten de binnen in een andere verpakking. misschien is er ook iets veranderd in de productie van de bonen? Ik ben tevreden als de bonen iets minder vet zijn zodat de automaat de koffiebonen weer goed maalt.

