Klacht: vervelende behandeling door kassière

sammik op 27 mei 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Categorie Supermarkten
Status Open
Datum 27 mei 2019

Een klant van Albert Heijn ervaart een onaangename behandeling door een kassière nadat zij haar bonuskaart vergeten was. In plaats van hulp te bieden, kreeg de klant een preek over het niet meer scannen van bonuskaarten, wat leidde tot een vervelende sfeer. De klant voelt zich onterecht behandeld en is teleurgesteld over de manier waarop zij aangesproken werd.

Mijn Klacht:

Ik was vandaag mijn bonuskaart vergeten. Dat is nooit een probleem, de kassière scant altijd even haar eigen bonuskaart. Vandaag kreeg ik een hele preek dat ze dat niet meer doen, dat ze niet bonuskaarten kunnen blijven geven. Ik schrok en zei dat ik ‘m gewoon vergeten was en dat t nooit een probleem is. Ik moest er voortaan er beter op letten en de sfeer werd heel vervelend. Ik ben daar ben ik niet van gediend, vooral de behandeling. Ik ben geen klein kind! Sodemieter op zeg.

Gewenste Oplossing:

Als de kassières in de lokatie Vathorst instructie krijgen om vriendelijk met klanten om te gaan en ze niet af te zeiken, omdat ze de bonuskaart vergeten.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij producten met gebreken kunt u aanspraak maken op reparatie, vervanging of geld terug. De NVWA houdt toezicht op voedselveiligheid.

Bron: ConsuWijzer