Klacht: Uw website aangaande bezorgservice is heel slecht bereikbaar

op 16 mei 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen,
Wij zijn een wat ouder echtpaar (76 en 75 jaar) Klantenkaart: 2 620641 138160
Wij zijn al 28 Jaar klant AH Zwijndrecht.
Wij willen ivm de corona-crisis onze boodschappen thuis laten bezorgen.
Uw site is al maanden slecht bereikbaar en een levertermijn is onmogelijk.
We zijn dan ook maanden geleden ondanks we voorheen geen klant waren overgestapt naar Plus. Dit gaat met redelijke korte levertijd perfect.
Mijn echtgenote mist alleen een aantal specifieke AH producten.
Hedenmorgen maar weer eens eens voor de zoveelste maal geprobeerd.
Uw problemen zijn nog steeds niet verholpen en een levertermijn is eveneens onmogelijk!
Misschien kan U de probleem van inloggen en leverproblemen beter op uw site vermelden. Dat weten Uw vaste klanten tenminste iets en hoeven we niet meer te proberen.
In afwachting van een antwoord, Theo Beja Driessen

Gewenste Oplossing:

Een oplossing kan alleen AH ons aanbieden

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]