Mijn Klacht:
Heb ik de kaarten volgeplakt en ga ik met veel plezier mijn servies uitzoeken maar wat blijkt: Alles wat ik leuk vind is reeds uitverkocht en hoor ik van de kassière dat het ook niet meer binnenkomt!!!
Wat een tegenvaller, voor zo’n actie van Albert Heijn.
De actie is gestart in november en is begin januari uitverkocht?????
Dat is volgens mij nog lang geen 8 maart toch??
Gewenste Oplossing:
Ik wil heel graag de limited-edition!!


