Mijn Klacht:
Geprobeerd kaartjes voor het Omniversum te kopen(1 gratis). 12,50 eur betaald. Echter geen bevestiging gekregen waardoor ik geen plaatsen kan bestellen op de site van Omniversum. nu moet ik bij Omniversum de volle prijs betalen en ben ik 12,50 eur kwijt. Kan geen enkel contactadres vinden bij AH uitjes.
Gewenste Oplossing:
Teruggave van 12,50 plus ook de korting van 12,50 die ik ben misgelopen.


