Mijn Klacht:
Het valt ons op dat tegenwoordig bijna alle groente per stuk in plastic zijn verpakt. Aubergines, paprika’s en komkommers, etc zijn tegenwoordig alllemaal per stuk in plastic verpakt. Het is volgens mijnvolstrekt onnodig en het staat ons erg tegen. dit heeft ons doen besluiten de groenten elders te gaan kopen. Ik vind het ook niet van deze tijd om juist nu het aantal plastic verpakkingen te verhogen i.p.v. te verlagen.
Gewenste Oplossing:
Indien alle losse groenten zonder plastic wordt verkocht.

