Mijn Klacht:
Ik ben al jaren vaste klant van AH online, heb daar ook een abonnement voor. Gisterochend bleek de bezorger (weer) verlaat te zijn. Nadat ik had gebeld en aangegeven dat ik op een bepaalde tijd weg moest vanwege meerdere afspraken, werd gevraag of ik tussendoor niet thuis zou kunnen zijn. Ik gaf aan dat ik een half uur had, en daarna weer afspraak in het ziekenhuis en daarna kind moest ophalen, dus in de loop van de middag weer thuis zou zijn, gaf de klantenservice medewerker doodleuk dat dat niet meer zou lukken. Als compensatie voor de ongemakken zou ik de EUR50 boete niet doorbelast krijgen!! AH zou mij blijkbaar meerdere opties hebben aangeboden om mij tegemoet te komen, alleen ik ging nergens op in. Beste AH, wellicht had u gelijk, ik had wellicht mijn afspraak in het ziekenhuis voor u kunnen afzeggen of mijn kind kunnen laten wachten voor een evt weer vertraagde bezorging van mijn boodschappen. Of wellicht had U kunnen kiezen voor een meer klantvriendelijke aanpak.
Gewenste Oplossing:
NA

