Mijn Klacht:
al anderhalve week kijk ik elke dag of uw servies weer in de winkel staat. met print uiteraard, het heeft veel moeite tijd en extra boodschappen gekost maar ik ben er weg van nu ik nog 4 dinerborden nodig heb blijkt er niets meer leverbaar dat kunt u niet menen het heeft zoveel moeite gekost om veel extra te kopen. vierhonderd euro is niet niks voor uw klanten. ik kom net van een ronde langs winkels niemand heeft nog wat in de winkel. Ik voel me teleurgesteld en want ik verheugde me op de familie aan tafel met een mooi servies. AH wat kunt u nog doenNoodkreet uit Hengelo.
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik nog vier dinerborden met print kan kopen.

