Mijn Klacht:
Ik koop al jaren de voorverpakte saucijzen broodjes van AH met 40% vleesvulling helaas heb ik nu al voor de tweede keer een pakje wat niet te eten is heel stugvlees echt niet lekker ik hoef geen nieuwe of geld terug ik hoop alleen dat jullie de kwaliteit weer maken zoals ze was. Ik ben altijd heel tevreden over AH dus doe er iets mee BVD Robert
Gewenste Oplossing:
Weer maken zoals ze waren.

