Mijn Klacht:
Beste Albert Heijn,
Jullie zijn mijn favoriete winkel. Jullie zitten bij mij om de hoek! Wij zijn een veganistisch gezin. En wij eten graag jullie pita broodjes. Maar jammer genoeg merk ik (heel vaak) dat de broodjes niet gaar zijn. Ik weet dat we ze nog moeten afbakken maar dan nog blijven ze meestal niet gaar, plakkerig en dus niet lekker en zeker niet makkelijk te openen.
Gewenste Oplossing:
Ben verder tevreden hoor over de Albert Heijn! Iets meer vegan producten in de winkel mag altijd :)

