Mijn Klacht:
Veel te vaak krijg ik mails met de melding dat mijn bonuskaart is geselekteerd voor een prijs. Ik heb hierop gereageerd met de mededeling dat ik deze mails niet wens te ontvangen desondanks blij ik ze ontvangen. Vind dit erg vervelend vandaar dit bericht.
Gewenste Oplossing:
Geen klachten ben tevreden over AH.

