Mijn Klacht:
vind dit zo erg dat jullie in een paar weken tijd de smuldier compleet vlees in een paar weken van 0,66 eurocent naar nu 0,81 eurocent hebben gedaan en dat heeft toch niks te maken met de btw lijkt me
Gewenste Oplossing:
als jullie het weer wat goedkoper maken

