Mijn Klacht:
Wij zijn al vele jaren vaste klant bij AH in Badhoevedorp.
Al geruime tijd constateer ik dat de voorraad steeds slechter wordt. Lege vakken zie ik met schering en inslag en het wordt met de week erger.
Verder komt het regelmatig voor dat bij de versafdelingen geen personeel staat.
Ik hoop van harte dat er wordt ingegrepen in dit filiaal en anders zie ik mij genoodzaakt om mijn boodschappen in een andere supermarkt in het dorp te gaan doen.
Gewenste Oplossing:
Gevulde vakken en personeel bij de versafdelingen!

