Klacht: Slechte service, onterechte beschuldigingen

op 16 september 2018 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Gister waren mijn vriendin en ik naar de albert heijn om snacks te halen voor mijn vriendin haar 18e verjaardag, onderweg kwamen we toevallig een vriend tegen en die liep een stukje met ons mee de albert heijn in. Voorin de winkel zeiden we gedag tegen hem en hij liep direct de winkel in terwijl mijn vriendin en ik even wat bij de informatie balie gingen vragen. Vervolgens lopen wij de winkel in om snacks te halen voor de gasten die later op de avond zouden komen. Na netjes te hebben afgerekend komt de bewaker ons tegemoet met de beschuldiging dat mijn vriendin meerderjarigen drank voor d’r laat halen en dat dit al de zoveelste keer is dat ze zo iets probeerd, blijkbaar had die vriend die we tegen kwamen drank gekocht en wilde de kassiere op advies van de bewaker de drank niet mee geven. De bewaker benaderde ons met een zeer aggressiefe toon en houding waarop mijn reactie was dat hij zijn beschuldiging moet bevestigen en dat ik het zeer triest vind dat deze bewaker zomaar beschuldigingen in het rond gooit omdat hij een gevoel heeft. Hierna is de bedrijfsleider erbij geroepen die totaal voor onredevatbaar was en zelfs een racistische opmerking maakte over dat het ook niet zou kunnen als ze geel was?! Na enkele dreigingen over een winkelverbod werd vervolgens gedreigd naar mijn vriendin dat ze ontslagen zou worden?!

Ik ben tevreden als mijn vriendin en ik een volledig excuus krijgen van de bedrijfsleider en bewaker.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Blakd