Mijn Klacht:
Kleintje groente gemak deze week in de aanbieding, de prei, sperziebonen en spinazie alles twee maal gekocht, 1 zak spinazie zat vol aarde/zand dus nog moeten wassen terwijl er op staat gewassen in ijswater. En de sperziebonen beide na het koken werden ze raar rood/bruin en ook een heel vreemde smaak dus weggegooid. Alles wat in de aanbieding is is dus niet altijd voordeliger als je het weg kan gooien.
Gewenste Oplossing:
Als aanbiedingen ook net zo goed zijn als dat je ze voor een gewone prijs koopt, en dat je als consument niet het idee krijgt dat er toch anders mee omgesprongen wordt.


