Mijn Klacht:
Al enkele malen bij deze Albert Heijn meeggemaakt dat een product op is. Wil je een alternatief pakken, blijkt deze ook uitverkocht. Een keer vindt ik niet zo erg, maar het begint nu wel heel erg te worden. Zo erg dat we soms genoodzaakt zijn om bij een andere supermarkt onze spullen te halen. Niet fijn!
Gewenste Oplossing:
Als de producten aanwezig zijn. Goede voorraadbeheer en iemand die kan bestellen!

