Mijn Klacht:
Ik kom al van toen het miro was in de zelfde winkel maar zo slecht als nu mijn uitspraak is al meer als 30 jaar dat ik maar in 1 winkel boodschappen doe maar ik kan al weken naar de ah naar de plus ga jullie hebben alleen lege rekkentot
Gewenste Oplossing:
Tot zo’n twee jaar geleden was ik tevreden


