Klacht: Serviesactie Albert Hein 20182019

op 10 januari 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Albert Hein (AH) heeft weer een serviesactie waarbij je voor 40 zegels (bij iedere 10 euro 1 zegel dus bij 400 euro boodschappen 1 vol vel) een set van 2 serviesdelen kon kopen. De actie duurt 3 maanden, logisch want het sparen duurt natuurlijk lang met dit soort voorwaarden. En zoals al eerder gebeurd is bij voorgaande AH spaaracties, was bepaald servies al binnen enkele weken uitverkocht en nergens meer te vinden. Oftewel, de actie die zogenaamd 3 maanden duurt, duurt op deze manier maar enkele weekjes waarin je dan voor duizenden euro’s boodschappen zou moeten doen om een compleet servies te kunnen verzamelen. Ik heb op diverse manieren contact gezocht met AH en antwoorden die ik heb gekregen zijn: Het servies is limited edition en de actie is een op op actie, helaas kan ik hier verder niets meer voor je doen en Dit hangt echt samen met onze leverancier. Wij hebben een x aantal kunnen afnemen waardoor wij ervoor hebben gekozen om er een opop actie van te maken. Mijn excuses. Tevens meldt AH bij ieder gesprek hierover dat ik niet de enige ben die hierover vragen stelt en klachten heeft. Dan vind ik het dus van de zotte dat AH wel iedere week klanten kan bereiken per email voor reclame, maar niet het fatsoen heeft haar trouwe klanten in te lichten over deze gefaalde spaaractie en excuses te maken.

Als AH al haar klanten in een bericht inlicht over deze gefaalde spaaractie, als AH er excuses voor maakt enof als AH een oplossing biedt door toch nog extra servies in te kopen en aan te bieden aan haar trouwe klanten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BoomBoom86