Mijn Klacht:
Sinds de AH in Mijdrecht verbouwd is vorige maand aan de Passage 26 zijn nu al meerdere weken achter elkaar de schappen leeg, speciaal op de groente en versfruit afdeling.
Ik heb ook aan een medewerker vandaag mijn ontevredenheid geuit en die gaf aan dat er te weinig personeel is om de schappen bij te vullen. Want de missende producten liggen wel achter in het magazijn.
Gewenste Oplossing:
Gewoon de schappen redelijk volhouden, dan hoef ik niet naar een andere winkel. Als dit zo doorgaat, ga ik dit dus wel doen, dit na 25 jaar naar dezelfde winkel gegaan te zijn.

