Mijn Klacht:
Afgelopen maandag voor de eerste keer online besteld (zakelijk) en netjes geleverd, alleen de koffieleutjes vergeten (ook niet op faktuur gerekend) en 2 trossen bananen waarvan 1 tros helemaal bruin en zacht was (dus rot), kon linearecta in de afvalbak. Verder is de klantenservice zeer moeilijk bereikbaar om deze klachten te melden en daar wij ook op rekening willen kopen kunnen wij dit ook niet regelen.
Gewenste Oplossing:
Als alle producten geleverd worden en in een goede staat en dat de klantenservice goed bereikbaar is


