Mijn Klacht:
Beste,
Op 28-4 hadden wij 2 zakken asperges gekocht in filiaal Rhenen omdat deze in de bonus waren. Onlangs kwam ik er achter dat ik helemaal geen bonus ontvangen had voor de asperges. Wanneer de asperges niet in de aanbieding waren hadden wij ze ook niet meegenomen.
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag zien dat ik alsnog de bonus of een andere compensatie mag ontvangen

