Klacht: Product wijn Berberana krantaanbieding tot zo 9 dec 18 weigeren vermelden prijzen!

op 06 december 2018 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Gisteren inkopen gedaan bij AH-XL Vlissingen. aanbieding is 2 1 . Foto van de duurst wijn en in krant heel klein gezet dat prijzen varieren.
Dan in winkel staat heel groot 2 voor 6 euro en naar de details moet je zoeken. Heel kwalijk is dat zelfs in de winkel nergens de artikelen geprijsd zijn! C.Q we hebben het over deze wijn! Overigens vele artikelen tijdens mijn winkel bezoek , waar ik naar prijs moest zoeken en niet vermeld was, probeer je dan aan zo`n prijzen- checker bevestigd aan 1 van de palen. Dit gaf veelal een melding van produkt onbekend, of niet van deze zaak! Voor Berberana geldt dat produkt dus ongeprijsd in de winkel staat en het vele verschillende wijnen betreft: zowel verschillend wit als rood! Geen prijslijst of losse prijzen. Op rekening preek een enorm hoog bedrag voor de wijn en idd daar ging dan de helft van af! We hadden enkele van 9,50 in de winkelmand Langdurig en blijvend oneens een discussie hierover gehad met de filiaalmanager. Hij stond totaal niet open voor het feit dat ook dit produkt weer bol staat van de misleiding van de klant! en hopen dat ie daar intrapt! en hem gewezen op de bij iedereen bekend staande feit dat je ofhet produkt nu dan tegen het op het bord staande prijs moet mee geven!dat was niet waar en ging ie niet op in! Nee, hij deed wil midnerwaardig naar de klant( ondergetekende) . Oh hoe je daar over kon klagen en dat wij niet goed lazen! Feit is dat AH zijn artikelen of niet of niet goed prijst. Tegelijkertijd blijkjes zalm maar weer laten zien. Je ziet op het schap een lage prijs en bij de kassa is hetKASSA de hoofdprijs! Slecht beleid!

Wanneer eindelijk bij ieder product is een prijs staat en al helemaal in de AH-praatpaal voor prijzen. Het is ergernis troef als je na geen prijs aangetroffen op het produkt, wat al belachelijk is, ook nog es eindeloos moet zoekn naar zo`n praatpaal vd AH, die vervolgens zijn eigen produkten niet kent! Waardeloos winkelen bij AH! Dit gebeurd bij vele produkten! Daarnaast is het lastig dat vele versprodukten bij AH soms nog maar 1 of 2 dagen goed zijn voordat je ze koopt! het 30 of 35 roc kort stickertje ontbreekt dan nog maar ook als het al verlopen is dat produkt! Ik ben tevreden als er es eindelijk genoegdoening komt! Als ik filiaal manager was, had ik de mensen apart genomen( niet midden voor de klantenservice blijven staan) en had ik de totale boodschappen als troost op de wond vergoed! Fouten moeten erkend worden voor ze verbetering in de zaak kunnen zijn! Zet de prijs én in de krant en in je winkel én in je praatpaal, AH! Schandalig verkoopbeleid bij AH!

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AHverbetering.nl