Mijn Klacht:
Ik was vanmiddag in uw filiaal in Heerenveen wilde mijn aankopen scannen bij de zelfscankassa wat ik al een aantal maanden doe en me uitstekend bevalt.
Hedenmiddag werd ik erg hinderlijk gestoord met het afrekenen van mijn boodschappen terwijl ik ze op de toonbank had gelegd was er aan de overkant een kind aan het spelen op de tafel en wel zo dat ze mijn brood plette met haar schoenen. Ik hield haar voetje tegen kind cpvan jaar of 3 ,4 en zei dat ik het niet prettig vond en dat ik geen schoenen aan mijn brood wilde.
De moeder was verontwaardigd moet toch kunnen…
Beste AH wilt u het zo maken dat kids hier niet opklimmen desnoods toezicht personeel instrueren dat je als klant rustig je eigen boodschappen kunt scannen en betalen.
Ik vind het vies dat kids hier met schoenen op klimmen het is tenslotte eten.
Wat een hygiëne ik zou
Gewenste Oplossing:
Ik zou hier toch wat aan doen heb dit als zeer vervelend ervaren

