Klacht: Prijsverschil half brood en heel brood

op 09 september 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Zondag 8 september in de XL ah Leeuwarden trof ik het volgende aan. Een half tijgerbrood á €1,02 en een heel tijgerbrood á €1,94. Prijsverschil naar verhouding á €0,10. Voorheen was er geen prijsverschil, dus ook heel onbegrijpelijk naar mij als klant. Kom ik voor het zelfde brood bij Jumbo, uw rivaal, zie ik dit verschil helemaal niet. Klanten met kleine huishoudens zijn dus genoodzaakt om grote verpakking aan te schaffen waarvan de helft wordt weg gegooid omdat het oud en of beschimmeld is. Dat terwijl we in een tijd leven waarin we elkaar bewust willen maken om verkwanseling van voedsel moeten tegen gaan. U begrijpt dat ik hier boos over ben. Wanneer u niet met een duidelijke uitleg en of maatregel komt ben ik genoodzaakt om hier meer ruchtbaarheid aan te geven via de media. Mvg mw Jorrit

Ik ben pas tevreden als het prijsverschil niet meer dan €0,01 is teruggeschroefd en u een excuus aanbied aan de klanten.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Okeonoke