Mijn Klacht:
In de melk biscuit aardbeiensmaak van de Albert Heijn merk. Ik begon het koekje te eten en zag dat er een groot blauwe sliert van plastic midden in mijn koekje zat. Dit vindt ik heel erg en ga ik hier een klacht over indienen en wil een vergoeding, want het is heel gevaarlijk als er plastic zit tussen mijn koekje
Gewenste Oplossing:
Als ik een vergoeding krijg en dat de Albert Parkwijk Almere het goed met me maakt.

