Klacht: Persoonlijke bonus

op 14 maart 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo, ik vraag me af of die persoonlijke bonussen wel relevant zijn. Ieder week krijg ik er 7.Soms heb ik wat aan.€ 0.20 of wel eens meer. En ook nog wel eens hetzelfde. Ook eens proberen product heeft geen nut. Of op artikelen die toch al regelmatig in de bonus zijn met een hogere korting. Bv: Hamsteren.
Nu koop al jaaaaren per week 8 halfjes Waldcorn Clasic.
Die zijn nooit in de bonus en 1 keer of misschien 2 keer? een persoonlijke bonus gehad.
Als jullie dan toch je koop gedrag willen controleren observeren, doe het dan goed! Dan heb ik er wat aan, anders is het flut.
Mijn bonuskaart nummer is: 2620607998296
Met vr gr. T.S.

Gewenste Oplossing:

Dat ik persoonlijke bonus krijg, op producten die ik dan ook REGELMATIG koop.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Schuurmanjm@hotmail.com