Mijn Klacht:
Vaak goed en lekker , maar helaas ,zit er wel een pak tussen waarin enkele pads niet goed zijn ,,jammer en vervelend ,,opnieuw een bakkie ,,weer weggooien , ja ja bij 2 pakken 1 pak gratis ha ha wat een lekker bakkie ,ik wil zeggen kom er gezellig bij ,,, meestal is ie erg lekker ,,groetjes van oma mini
Gewenste Oplossing:
Albert Heijn

