Mijn Klacht:
Hallo,
Ik heb vorig jaar gespaard voor een nieuwe pannenset van villeroy en Bosch. Nu kook ik er een jaar mee, dit ivm met nieuw huis. Dus naar mijn mening gebruik ik de pannenset pas een jaar. Tot mijn grote verbazing laten de bodems van beide koekenpannen los! Dus, wat inhoud dat ik ze moet weggooien. Hier heb ik veel geld voor betaald en snap niet dat dit nu al kan gebeuren.
Ik werk zelf in de horeca, dus ik weet hoe ik een pan gebruiken moet.
Wat kunt u voor mij betekenen?
Graag hoor ik van U.
Vriendelijke groet,
Ilse veldkamp
Gewenste Oplossing:
Zou mooi zijn, als u mij twee nieuwe koekenpannen van doorsnee 28 cm opstuurd.

