Mijn Klacht:
Voor Koningsdag dacht lekkere Tompoezen te kopen! De prijs was ook wel erg goedkoop € 2,00 voor 4 Tompoezen. En om eerlijk te zijn waren ze ook niet te eten bijzonder bittere nasmaak en ze zijn zo in de prullenbak beland.
Reclame maken voor een product is leuk en heeft zin als het ook te eten is.
Jammer en dat voor Koningsdag!!!!!!
Gewenste Oplossing:
Geen bittere nasmaak!

