Mijn Klacht:
In Rijswijk is pas weer de totaal vernieuwde A,H, geopend. Bij mijn vraag of er misschien op papier uitleg was over de totaal omgegooide indeling was het antwoord : nee die hebben wij niet, u kunt wel een appje krijgen op uw telefoon met de indeling. IK HEB GEEN SMARTPHONE dus ik kan geen appjes krijgen en met mij nog heel veel ander mensen.Sla gewoon maar de groep over die geen telefoon heeft, mij dus.
Gewenste Oplossing:
Als hier voortaan aan gedacht wordt


