Mijn Klacht:
14 juli heb ik 6 biologische bananen gekocht, heb er een paar geprobeerd maar helaas ze zijn niet te eten – afgelopen week een paar dagen weg geweest-. Vanmiddag met 2 bananen naar de winkel gegaan om te klagen, de bananen werden gewogen en ik kon € 0,45 terug krijgen. Hiermee ging ik niet akkoord. Heb ze zelfs in een plastiek zak met appel gedaan zodat ze sneller rijp worden. Wellicht hebt u meer klachten ontvangen over dit product!
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als mijn klacht serieus genomen wordt en ik mijn geld terug krijg. Eventueel stuur ik u een foto van de overgebleven bananen!


