Mijn Klacht:
Ik was tot 19 mei in dienst bij de Ah sierplein. Er is toen vergeten om mijn uren in te voeren, dus heb een deel van mijn loon niet binnengekregen. Ik wacht nu al een maand, en moet blijkbaar dus nog tot 22 juli wachten.
Ik ben hier niet van gediend en dien daarom dus nu een klacht in.
Een van de redenen waarom ik ontslag heb genomen, is het gesjoemel dat er daar plaatsvind.
Toen ik vandaag 17 juni langs m’n oude filiaal kwam om het gesprek aan te gaan, kreeg ik een zeer arrogante houding van de desbetreffende teamleider die de fout heeft gemaakt. Dus mochten jullie hem kunnen ontslaan zou dat fijn kunnen zijn.
Gewenste Oplossing:
Wanneer ik mijn geld binnen 5 werkdagen heb teruggekregen, d.m.v. een spoedvooruibetaling.
En het ontslag van behic teamleider sierplein

