Mijn Klacht:
krijg bijna iedere dag wel 5 mails dat ik mijn prijs bij AH moet ophalen.
Ik heb nooit meegedaan aan een prijsvraag bij Albert Heijn.
Ondanks me afgemelden te hebben voor deze mails blijven ze binnen stromen. zeer irritant……
Gewenste Oplossing:
als we deze onzin niet meer gemaild krijg.

