Mijn Klacht:
Amsterdam Molukkenstraat 307
Zondag 1 sept. Veel boodschappen willen doen. Bij de kassa werkte de cassiere flink door zodat er een enorme syapel boodschaapen klem kwam te zitten. Op de vraag van mijn dochter of het iets rustiger kon omdat oa de koekjes vermalen werden zei men: nee, anders moeten andere mensen te lang wachten en men propte er weer meer boodschappen bij. Dit was echt te gek. Op mijn vraag of iemand van de servicebalie er bij kon komen om te bemiddelen ontstond er meer onrust. Op mijn vraag waar de filiaalchef was vroeg men waarom dit nodig was en direct er na dat deze er op zondag niet was. Wij hebben de boodschappen de boodschappen gelaten
(deels weer uitgepakt) en zijn vertrokken. Nog nooit zo iets klantonvriendelijks meegemaakt en dat in een winkel waar we wekelijks veel boodschappen doen.
Gewenste Oplossing:
Rustige klantvriendelijke behandeling aan de kassa zodat de boodschappen heel mee naar huis kunnen.


