Mijn Klacht:
9 van de 10 keer is er een product niet voorradig, wanneer ik ernaar vraag krijg ik steeds het antwoord ik krijg het vanmiddag binnen .
Vandaag had ik 2 producten die ik nodig had, niet voorradig. En weer, ik krijg het vanmiddag binnen. Het ging hier gewoon over kippedije en citroen!!
Dit kan toch niet, je zorgt er toch voor dat je voldoende besteld!!
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik gewoon al mijn boodschappen kan halen die ik nodig heb.

