Mijn Klacht:
De zalm burgers bestaan voor 90 procent uit paneermeel. De smaak is slecht.
Bakje gebraden gehaktballen gekocht ook dit product smaakt nergens naar. Verder zaten er harde stukjes in alsof kraakbeen mee is gedraaid.
Veel klanten zijn het met me eens.
Je vraagt je af waarom AH zulke slechte producten verkoopt.
Gewenste Oplossing:
Zalmburger moet zalm de boventoon hebben. De gehaktballen dient men een betere kwaliteit en smaak te geven.

