Mijn Klacht:
Ik was vandaag in ah op het Buikslotermeerplein en daar zei ik gewoon tegen mijn vader iets en me vader ging het aan een medewerkster vragen wat het kosten ik zei gewoon dat de 35 procent van de bonus afging .De medewerkster zei op een Rote manier dat k mijn mond moest houden en dat ik erg achterliep.
Ik wens zo niet behandeld te worden want of ik wel of niet achterloop dat wens ik niet dat het tegen mijn kind gezegd wordt want hij zegt dat ook biet tegen u medewerksters en ik dacht dat een klant koning is dat is mijn altijd geleerd dat je kantvriendelijk en beliefd moet zijn en dat vindt ik dit niet
Ik hoop wat van u te horen
Gewenste Oplossing:
Nou dat de mensen wel klantvriendelijk zijn en hem niet zo behandelen en misschien een klein presentje


