Mijn Klacht:
kom ik om 9.30 uur in de winkel schijnt alles al uitverkocht te zijn ,
ik vind het een slecht inkoop belijd of het lijkt wel of je alleen klanten wil binnen krijgen ,jullie zullen ook wel niet gezegd hebben 6 potten per klant,
wil ik bij de klantenservice vragen of ik kan bestellen dat ik dan nog recht heb op de aanbieding is dan niet mogelijk.
Wacht wel op de volgende aanbieding ga ik wel om 8 uur voor de deur liggen.
Met vriendelijke groet Toon Bergmans
Gewenste Oplossing:
zou graag toch van de aanbieding gebruik willen maken


