Klacht: Namaak-bonusaanbiedingen

op 16 mei 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik ben al meermalen tegen het probleem aangelopen dat er een artikel in de bonus was, en dat ik toch bij meerdere Ah’s er naast greep omdat het betreffende product niet in hun assortiment zat. Bij wat kleinere filialen kan ik ook wel begrijpen dat zij niet het volledige assortiment voeren. Maar deze week (20) waren de Varta Engergy 9 Volt batterijen in de aanbieding. En ik ben stad en land afgeweest, maar zelfs de AH XL had deze niet. Dus in mijn ogen zijn dit nepaanbiedingen: mensen worden met lokkertjes naar de winkel gehaald, en komen er dan achter dat de beloofde producten niet te krijgen zijn. Waartschijnlijk hoopt Ah dat ik als ik er dan toch ben, maar batterijen van een ander merk met een hogere prijs aanschaf.

Wanneer Ah stopt met namaak-kortingen op zo goed als nergens te verkrijgen artikelen. Of als ze op z'n minst in een dergelijk geval duidelijk op de site vermelden dat het artikel maar in een paar vestigingen te koop is, en welke dat zijn, zo dat je niet voor Jan met de korte achternaam stad en land hoeft af te rijden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willow1979